Hızlı Kilo Verme Yöntemleri Nelerdir?

Sağlıksız ama hızlı kilo verme yöntemleri nelerdir? 2 haftada en hızlı kilo verme nasıl olur? Hızlı kilo vermek istiyorum diyenler ne yapmalıdır? 5 kilo vermek için ne yapılmalıdır? Hızlı kilo vermek için yapılması gerekenler nelerdir? Kolay kilo vermek için yapılması gerekenler? Zorlanmadan kilo vermek nasıl olur? 10 kilo vermek istiyorum diyen kişi ne yapmalıdır?

Hızlı Kilo Verme Yöntemleri Nelerdir?

Hele ki bayanlar için kilo sorunu oldukça büyük bir problemdir. Nasıl ki erkekler göbekleri gitsin isterler, aynı şekilde de bayanlar hem göbeklerinin gitmesini hem de fit görünmeyi istemektedirler. Bunun içinde birçok yöntemleri uygulamaya çalışırlar. Kimisi işe yarar kimisi de maalesef işe yaramaz.

Bakıldığı zaman kilo verirken de sağlıklı bir şekilde kilo vermemiz gerekmektedir. Bu yüzden de öyle her yöntem denenmemelidir. Şöyle baktığınız zaman eğer düzenli olarak öğünlerinizi yerseniz ve aynı zamanda da düzenli spor yaparsanız kesinlikle kilo verebilirsiniz. Diyet yapacaksanız da eğer bir doktor gözetiminde olmalı ve kendinize göre öğünler seçilmelidir.

Hızlı Kilo Vermenin Yolları

Öncelikle şu ayrımı yapmamız gerekecektir. Hızlı kilo mu vermek istiyoruz, yoksa sağlıklı bir şekilde mi hızlı kilo vermek istiyoruz? Önce bu soruyu kendinize sormanız gerekecek.

Eğer cevabınız sağlıklı ve hızlı bir şekilde kilo vermek ise bunun için kalorisi düşük besinleri tercih etmelisiniz. Ancak aynı zamanda da bu besinlerin besleyici olması ve egzersiz yaparak tamamlanması gerekmektedir.

Hızlı Kilo Vermek İçin Hangi Besinleri Yemeli, Yememeli?

1.Öncelikle şekeri hayatımızdan çıkarmamız gerekecektir. Zaten bakıldığı zaman meyve ve sebzelerden alınan şekerler vücudumuz için oldukça yeterli olmaktadır. Fakat içilen şekerler vücudumuzdaki şekeri 4-5 katına çıkarmaktadır.

Ve bu içeceklerin de vücuda hiçbir katkısı bulunmamaktadır. Eğer hızlı kilo vermek istiyorsanız pasta, küp şeker, meyve suyu gibi atıştırmalıkları hayatınızdan kesinlikle çıkarmanız gerekecektir.

2.Makarna, pirinç gibi nişastalı besinlerden uzak durmanız gerecektir.

3.Karbonhidrat yerine daha çok proteini yüksek besinler yemeniz gerekecektir. Örneğin balık, et gibi besinler tercih edebilirsiniz.

4.Kesinlikle diyete başlar başlamaz yağı kesmemeniz gerekmektedir. Çünkü yağı anında keserseniz karbonhidratı da keseceğiniz için halsizlik yaşayabilirsiniz.

5.Eğer gün içinde az uyursanız böylece daha fazla kalori alma şansına sahip olabilirsiniz.

6.Kesinlikle stresten uzak durmanız gerekecektir. Çünkü stresli olduğunuz zaman iştahınız artacaktır.

7.Öğünlerinizi küçültmeye özen göstermeniz gerekmektedir. Küçük tabak tercih ederek gözünüzün de aynı zamanda alışmasını sağlayabilirsiniz.

8.Yemekten önce ve yemekten sonra mutlaka su için çünkü su içince midenin hacmi küçülecektir ve zayıflamanıza yardımcı olacaktır.

9.Sofraya asla çok aç oturmamanız gerekmektedir. Çünkü çok aç oturduğunuz zaman bir o kadar da fazla yemek isteyeceksiniz.

10.Yemeklerde mutlaka limon kullanın çünkü limon kan değerini eşitler ve tok hissetmenizi sağlar.

11.İçerdiği kalsiyum etkisinden dolayı yoğurtuda tercih etmelisiniz.

12.Ev yapımı turşuyu tercih etmelisiniz. Bu sayede bağırsaklarınız temizlenmiş olacak ve metabolizmanız dengelenecektir.

13.Acılı yemekler yağ yakımını artırır. Bu yüzden acılı yemekleri tercih etmeniz gerekecektir.

14.Ara öğünlerinizde ceviz yemeyi ihmal etmeyin.

Hızlı Kilo Vermede Egzersizin Önemi Nedir?

Eğer kalori ihtiyacınız azaldıkça kendinizi halsiz hissediyorsanız, egzersiz yaparak bu açığı kapatma şansına sahip olabilirsiniz.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER