ATO, Ankara’nın tanıtımı için sosyal medyadan destek sağlayacak

Ankara Ticaret Odası (ATO), başkentin dünyada üzerindeki tanıtımı için yüksek takipçi sayısı bulunan sosyal medya kullanıcılarından destek alınmasını sağlayacak olan "Ankara'da Bir Ankaralı Gibi Olmak" projesini hayata geçirecek.

ATO, Ankara’nın tanıtımı için sosyal medyadan destek sağlayacak

ATO, Ankara’nın tanıtımı için sosyal medyadan destek sağlayacak

Ankara Ticaret Odası (ATO), başkentin dünyada üzerindeki tanıtımı için yüksek takipçi sayısı bulunan sosyal medya kullanıcılarından destek alınmasını sağlayacak olan "Ankara'da Bir Ankaralı Gibi Olmak" projesini hayata geçirecek.

Ankara Ticaret Odası (ATO), başkentin dünyada üzerindeki tanıtımı için yüksek takipçi sayısı bulunan sosyal medya kullanıcılarından destek alınmasını sağlayacak olan "Ankara'da Bir Ankaralı Gibi Olmak" projesini hayata geçirecek. Odadan gelen açıklamaya göre, projenin hazırlık toplantısı ATO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Halil İbrahim Yılmaz'ın başkanlığı ile ATO Duatepe Hizmet Binası'nda yapıldı.

Yılmaz, burada gerçekleştirdiği konuşmada, ATO olarak Ankara’nın sağlık, kongre ve toplantı turizminde gelişimine yönelik çalışmalar gerçekleştirdiklerini, bu faaliyetlere tarih ve kültür potansiyelini görünür duruma getirecek yeni çalışmalar eklemek istediklerini belirtti. Ankara’nın içindeki hikayelerle dünyaya tanıtılacağını ifade eden Yılmaz, tanıtım için son zamanlarda önemli bir iletişim aracı haline dönüşen sosyal medya platformlarının kullanılabileceğini söyledi.

Ankara'nın turizm potansiyelini farklı ülke, dil ve kültürlere ulaştırmayı amaçladıklarını vurgulayan Yılmaz, şu değerlendirmeleri gerçekleştirdi:

"Ankara, 12 medeniyete ev sahipliği yapan, gastronominin, tarihin, kültürün, Milli Mücadele'nin şehridir. Bu şehrin gün yüzüne çıkartılacak hikayeleri bulunuyor. Bu hikayeler, başka ülkelerde hayatını devam ettiren, sosyal medyada şöhrete kavuşmuş kişilerin gözüyle, yüksek takipçi sayılı hesaplarla ancak dünyaya anlatılabilir."

Ekonomisinin yaklaşık yüzde 70'ini hizmet sektörünün oluşturmuş olduğu Ankara'nın ticaret, turizm ve ihracatının yükseltilmesinde tanıtımın önemine işaret eden Yılmaz, "Günlük hayatın içinde, metroda, restoranda, bütün renkleri ile Ankara’nın yüzbinlerce içerikle anlatıldığı bir tanıtım iklimini dünyaya yaymak istiyoruz." İfadelerine yer verdi.

ATO Yönetim Kurulu Üyesi Süleyman Ekinci de Ankara'nın tanıtımı ile ilgili olarak şunları kaydetti:

"Ankara’nın tarihi ve kültürel detaylarını anlatırken bir Ankara markası oluşturduğumuzun da farkında olmamız gerekiyor. Ankara'nın yaşanabilir bir şehir olduğunu bütün dünyaya duyurmamız, anlatmamız gerek."

Katılımcıların konuyla ilgili olarak görüş ve önerilerini sıralamış oldukları toplantıda, Ankara'nın tanıtımı için yüksek takipçi sayısı bulunan sosyal medya kullanıcılarından destek alma konusu detaylı bir şekilde ele alındı. Tanıtımın gerçekleştirileceği ülkelerin belirlenmesinden sonra büyükelçiliklerle iletişime geçilmesi kararı verilmiş olan toplantıda, seçili olan ülke sosyal medya kullanıcılarının Ankara'ya davet edilmesi kararı alındı.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER