ANKARAY İşletmesinde Tasarruf Anlayışı

   Ankara Büyükşehir Belediyesi, Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın yayımlamış olduğu genelge kapsamında hizmet anlayışında tasarrufu önceleyen projelere ağırlık vermeye devam ediyor.

ANKARAY İşletmesinde Tasarruf Anlayışı

ANKARAY İşletmesinde Tasarruf Anlayışı

   Ankara Büyükşehir Belediyesi, Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın yayımlamış olduğu genelge kapsamında hizmet anlayışında tasarrufu önceleyen projelere ağırlık vermeye devam ediyor. EGO Genel Müdürlüğü ANKARAY İşletmesi de 24 seneden bu yana atıl durumda olan bir vagona kendi imkanları ile bakım sağlayarak 1,5 milyon Euro’luk tasarruf elde etmeyi başardı.

    Ankara Büyükşehir Belediyesi, tasarruf odaklı hizmet anlayışı doğrultusu üzerinde hazırlanmakta olan projelere önceliğini sürdürüyor.

   Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın göreve gelir gelmez yayımlamış olduğu genelge kapsamı içerisinde tüm birimler hizmetlerinde tasarrufa yönelmeyi sürdürüyor. EGO Genel Müdürlüğü ANKARAY İşletmesi, 1997 senesinde meydana gelen kaza sonucu kullanım dışı kalan bir vagonu tekrardan tamir etti.     

24 YILDIR ATIL DURAN VAGON SERVİSE HAZIR

     EGO Genel Müdürlüğü’nün kendi imkanlarıyla yaptığı bakım ve onarım çalışması sayesinde büyük oranda tasarruf elde edildi.

      ANKARAY Merkez İşletmesi içerisinde bulunan Araç Bakım Onarım Atölyesi’nde yaklaşık 1 yıl süren tamirat çalışmalarıyla belediye bütçesine 1,5 milyon Euro’luk katkı sağlanırken, vagonun test sürüşlerine de başlandı. Başkentlilere daha konforlu ve sağlıklı bir ulaşım sağlamayı amaçlayan Büyükşehir Belediyesi, kısa süre içinde yenilenen vagonu servise çıkaracak.

ANKARAY’DA SEFER ARALIKLARI HIZLANACAK

     Yıllardır atıl durumda bırakılan vagonu yeniden hizmete kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını ifade eden EGO Genel Müdür Yardımcısı Emin Güre, şu bilgileri verdi:

“Başkanımız Sayın Mansur Yavaş’ın tasarruf tedbirleri kapsamında çalışmalarımızı yürütüyoruz. ANKARAY İşletmemizde 24 yıl önce yaşanan bir kazadan sonra bir vagonumuz kullanım dışı kalmış. Yeni bir vagonun bedeli 1,5 milyon Euro. Biz de bu rakamı dikkate alarak, vagonumuzu geri kazandırmak için çalışmalarımıza başlamıştık. Yaklaşık bir yıl gibi bir sürede arkadaşlarımızın çabalarıyla bu trenimizi tamir ettik. Her türlü test ve sertifikasyon işlemlerini de tamamladık ve ilk sürüşümüzü gerçekleştirdik. 4-5 aylık test sürüşümüzün ardından da vatandaşlarımızın hizmetine sunacağız. ANKARAY İşletmemizde bir trenimizin daha devreye girmesiyle rahatlama olacak.  Sefer aralıklarımız daha hızlanırken, 1,5 milyon Euro’yu da belediyemize kazandırmış olduk.”

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER