Instagram, Türkiye’de Kullanıcılara Para Kazandıran Yeni Sistemini Test Edecek

Instagram, Türkiye’nin de aralarında olduğu bazı ülkelerde IGTV’de içerik üreten kullanıcılar için reklam ve satın alınabilir rozetler sistemini test edecek. Bu sistemin, daha fazla içerik oluşturucu çekerek kullanıcı sayısını artırması bekleniyor.

Instagram, Türkiye’de Kullanıcılara Para Kazandıran Yeni Sistemini Test Edecek

içerdiği fotoğraf ve video yükleme özelliği ile Dünyada üretildiği günden bu yana en çok tercih edilen uygulama özelliğine sahip instagram, LGTV'de içerik oluşturuculara kazanç sağlamak için rozetler oluşturacak. Reklamlardan gelecek ücretin bir kısmı içeriği oluşturuculara verecek olan instagramda reklam uzunluğu en fazla 15 saniye olacak.  Ayrıca Youtube uygulamasında olduğu gibi reklamı izlemek istemeyen kullanıcılar tarafından reklamı geç butonu da oluşturulacak. 

Yavaş yavaş Youtubeye benzediği gözlemlenen uygulamada artık video izlemek daha katı kurallara bağlanacak. Uygun olmayan içerikler ve telif hakkı konusunda oldukça dikkatli davranılacak. 

IGTV'de kanal oluşturma ve video yükleme nasıl yapılır? - Webrazzi

Instagram’ın uzun video paylaşma uygulaması IGTV’ye, reklam özelliğinin dışında başka özellikler de geliyor. Örneğin kullanıcıların satın alabileceği ve dilediği videoda izleyip yorum yaptığında kendilerine ait simgelerin kullanıcı adlarının yanında bulunacağı rozetler hazırlanıyor. Kullanıcıların rozetleri satın alarak ödediği para ise doğrudan içerik üreticiye gidecek. 

Rozetler fiyatlara göre katmanlarla sıralanacak. Türkiye, ABD, Almanya, Brezilya, İngiltere, Fransa, İtalya ve Meksika'da test edilecek olan rozetlerin fiyatları 1 dolar ile 5 dolar arasında değişecek. IGTV, Her ne kadar youtubeye rakip olarak oluşturmuş ve istenilen başarıyı elde edememiş olsa da bu yeni özellikler sayesinde reklam sistemi ile daha fazla içerik oluşturucusu çekerek YouTube’a rakip bir platform kurmayı amaçlıyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER