Playstation 5 İstedi Pilavlık Bulgur Geldi!

Amazon UK sitesinden PlayStation 5 sipariş eden biri gelen kutuyu açtığında şok oldu.

21 Kasım 2020 Cumartesi 22:30

Playstation 5 İstedi Pilavlık Bulgur Geldi!

Amazon UK sitesinden PlayStation 5 sipariş eden biri gelen kutuyu açtığında şok oldu.

Herkesin bildiği üzere dünyanın birçok yerinde PlayStation 5 stokları tükenme noktasına gelmiş durumda. Dolayısıyla söz konusu olan oyun konsolunu satın almak isteyenler de bu hedeflerine ulaşamıyor. Fakat bir oyun tutkunu olan Adam Sullivan PlayStation 5 sahibi olan az sayıdaki kişiden biri olmak umudu ile Amazon UK üstünden bir sipariş verdi. Ancak ne yazık ki şanssız genci kötü bir sürpriz beklemekteydi. Eve gelen kutuyu heyecanlı bir şekilde açan Sullivan içinden 5 kilogram ağırlığında olan Türk malı bir pilavlık bulgurun çıkmasından dolayı şok oldu.

Playstation 5 Diye Aldı Ama Pilavlık Bulgur Geldi!

Bu yaşadığı olayı Twitter hesabından paylaşan Adam Sullivan Amazon UK hesabını da etiketleyip “Sipariş etmiş olduğum PlayStation 5’i açmaya gittim ve bunu buldum! Biri pirinçle değiştirmiş! Keşke şaka yapsaydım!” ifadelerine yer verdi.

Genç yaşta olan oyun tutkunu kısa bir süre sonra da Türkler ile ilgili olarak paylaşımda bulundu. Be defaki paylaşımında da “Bana pirinç için birçok tarif gönderen Türk halkına teşekkür ederim. Aslında bu gerçek bir pirinç bile değil.” Şeklinde yazdı.

Olaydan sonra Amazon UK ekibi ise mağdur olan kişi ile iletişime geçip para iadesinin yapılacağını kendisine iletti. Bu tip durumlarla karşılaşılmaması için Sony’nin stokları artırması gerektiği bir gerçek. Benzeri bir olay ile karşılaşılırsa kim nasıl bir tepki verir orası meçhul ama son zamanlarda bu tür olayların arttığını söylemek de mümkün. Peki internet üzerinden yapılan alışverişte neye dikkat edilmelidir?

Alışverişte Dikkat Edilmesi Gerekenler

Alışveriş tutkunları için Covid-19 salgınının başlaması ile beraber alışkanlıklar değişti. Buna göre artık insanlar alışverişlerini yüz yüze yapmak yerine internet üzerinden gerçekleştiriyor. Durum böyle olunca da kargolarda karışıklık ya da dolandırıcılık olabiliyor. Dolayısıyla tüketiciler de haklarını kullanarak iade etme ya da kargo üzerinden doğacak olan haklarını araştırıyor. Birçok site tüketicilere iade hakkı tanıyor. Alışverişte de dikkat edilmesi gereken noktalardan biri de iade edebilmeye imkan tanınması. İade edildikten sonra ürünün ücreti genelde 15 gün içinde geri yatırılıyor. Artık internet üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerin çoğunda sıkıntı yaşanmıyor. Şeffaf kargo, kapıda ödeme gibi imkanların artmasından ötürü insanlar artık gereken her şeyi yapabiliyor. Daha temkinli davranıyor ve haklarını iyi biliyor. Giderek dünya dijitalleşiyor ve alışveriş internet üzerinden daha çok yapılmaya devam ediyor. Dolayısıyla bu tür olaylar bitecek gibi görünmüyor. Fakat yine de tüm siteleri aynı kefeye koymak da doğru olmuyor.