Pegasus Tekerlekli Sandalye Talebi Nasıl Yapılır?

Pegasus Havayolları tekerlekli sandalye hizmeti ile öne çıkmaktadır. Peki Pegasus tekerlekli sandalye talebi nasıl yapılamakta? Cevabı haberimizde.

18 Ağustos 2020 Salı 15:30

Uçakla yolculuk etmek isteyen engelli vatandaşlarımızın kendi araçlarını ve özel ihtiyaçlarını karşılayabilmek ileri için sıkça sorulan sorular bölümünde Pegasus havayolu şirketinin özel ihtiyaçlar/ durumlar bölümü bulunmaktadır.  Bu bölümde sıkça sorulan sorular arasında tekerlekli sandalye talebim olduğunda ne yapmalıyım?  sorusu bulunmaktadır.

Bu sorunun cevabı için 3 farklı alt başlık web sitesinde yer almaktadır.  Bu başlıkların birincisi “ kendime ait tekerlekli sandalyem yok, havaalanında talep edeceğim”,  ikincisi”  kendime ait aküsüz tekerlekli sandalyemi kullanmak istiyorum”  ve üçüncüsü ise “ kendime ait akülü tekerlekli sandalyemi kullanmak istiyorum”  şeklinde yer almaktadır.  İşte Pegasus tekerlekli sandalye talebi sorusunun cevabı.

Pegasus Tekerlekli Sandalye Talebi

Kendime ait tekerlekli sandalyem yok havaalanından talep edeceğim; Cevabı için öncelikle çağrı merkezinden acentelerden yada Havalimanı satış ofislerinden alınacak olan biletlerden rezervasyon esnasında ihtiyacı uygun olan tekerlekli sandalye talebi bilet satış görevlisine iletilmelidir.  Pegasus Havayolları sağlık sorunlarından dolayı havaalanında tekerlekli sandalye ihtiyaç duyan misafirlere gereken hizmeti vermek için talepleri uçuş saatinden en az 48 saat öncesine kadar çağrı merkezinden hizmet verebilmektedir.

Tekerlekli sandalye talepleri uçaktaki limitlere göre ayarlandığından dolayı 48 saatten az bir süre önce gerçekleştirilen talepler için gecikme ya da aksaklık gerçekleşebilmektedir.  Yolcunun tekerlekli sandalye hizmet talebini gerçekleştirirken ihtiyacını net olarak belirlenmesi beklenmektedir.

Tekerlekli Sandalye Ücretli Mi?

Uzun mesafede yürümek, uçaktaki merdivenleri çıkmak veya uçak içerisindeki koltuğa yardımsız geçmek ile alakalı olan özel durumunu bildirmesi gerekmektedir. Check-in sırasında yapılacak doğru bilgilendirme uçak transferini yaşanabilecek aksaklıkların engellemek için önemlidir.

Kendime ait aküsüz tekerlekli sandalye kullanmak istiyorum, Şeklinde bilgi ileten yolcular içinde tekerlekli sandalyenin bilet ve bagaj işlemleri yapılırken kontuarlarda veya kayıt altına alındıktan sonra uçağa biniş esnasında teslim edilmesi mümkündür.  Havaalanında ilgili olan personelden konu ile ilgili detaylı bilgi almak gerekmektedir.  Misafirler beraberlerinde getirilen aküsüz ve katlanabilir sandalyeleri uçağın altında ve ücretsiz taşınır,  herhangi bir bagaj hakkına dahil edilmez.

Kendime ait akülü tekerlekli sandalye mi kullanmak istiyorum,  şeklinde bilgi için ise uçuş öncesinde akülerle ilgili hazırlık gerekmektedir uçuşlarda sıvı aküler genellikle taşınma maktadır.  Batarya gücü ile çalışan ve kullanıcı tarafından da dizayn edilen bataryada araçların taşınmasında gerekli önlemler alınmaktadır.  Çağrı merkezinden web sayfasından öğrenilebilmektedir